Świąteczne wzorki na paznokciach

Krótki post - może i po fakcie, ale postanowiłam podzielić się z Wami informacją jak wykonałam 4 wzorki w klimacie świątecznym. Produkty jakie użyłam pochodzą zarówno z polskich sklepów, jak i z chińskiego serwisu ogłoszeniowego - Aliexpress.



To moja pierwsza przygoda z malowaniem wzorków, dlatego nie są do końca równe i idealne, ale na pewno są pomysłowe i może na przyszłość kogoś zainspiruję.

Wszystkie wzory malowałam pędzelkiem BQAN 7 mm z tej AUKCJI. Zapłaciłam 7,48 zł (8,13 bez kuponu). Pędzelek jest rewelacyjny. Przyszedł po 3 tygodniach, zabezpieczony w plastikowej "rurce". Posiada zatyczkę chroniącą końcówkę pędzelka. Jest bardzo elegancki, bardzo dobrze też sobie radzi z tworzeniem cienkich, precyzyjnych kresek. Długość włosia zgadza się z zamawianym. Moja ocena: 10/10.



Każdy ze wzorków stworzyłam białym żelem Effective Nails. Jest to najlepszy żel i najlepszy produkt do tworzenia wzorków. Nic się nie rozlewa, żel jest gęsty, bardzo dobrze napigmentowany, szybko schnie w lampie, łatwo się rozprowadza.
Wszystkie wzorki pokryte są topem no wipe firmy Makear. Produkt ma dość intensywny zapach i delikatne żółte zabarwienie. Mimo to, nie powoduje zmian kolorów, może oprócz białego. Bardzo dobrze sobie radzi z pokrywaniem pyłków, nie ściera się.

1) BOMBKI NA CHOINCE
Kolor bazowy - BLING 29 (czarny). Cena 4,50 zł. Zamówiony na aukcji TUTAJ. Buteleczka przyszła pełna po brzegi lakierem. Niestety czas oczekiwania był bardzo długi (3 miesiące). Pierwsza warstwa kryje słabo, jednak druga tworzy już idealny efekt. Hybryda jest gęsta, dobrze się z nią pracuje, mimo krótkiego pędzelka.
Efekt Lustra - recenzję znajdziecie na MOIM BLOGU. Cena 3,78 zł. Aukcja TUTAJ.
Kawior - kupiony kilka lat temu stacjonarnie.

2) GWIAZDA BETLEJEMSKA
Kolor - NEESS 7549 "Czerwony i wściekły" Dostępny TU. Ciężko się go nakłada, pędzelek jest bardzo sztywny i krótki. Kryje bardzo dobrze po dwóch warstwach. Praca z lakierem przypomina pracę na lakierach BLING z Aliexpress. Porównując, uważam, że lakiery Neess są jednak nieco gorsze - i o wiele droższe.

3) JELEŃ / RENIFER
Kolor bazowy - BLING 29 czarny (opisany przy 1 wzorze).
Kolor "Cat eye" - BLING C12. Cena 3,76 zł.  Zamówiony TUTAJ. Czas dostawy wyniósł ok. 3 tygodnie. Zawartość buteleczki 3/4. Lakier jest dosyć gęsty.
Magnes do efektu Cat eye - Cena 2,90 zł. Kupiony TUTAJ. Dostawa trwała nie całe 3 tygodnie. Magnes spełnia swoją rolę. Myślałam, że będzie trochę większy (zwłaszcza rączka), jednak to w niczym nie przeszkadza.


4) PŁATKI ŚNIEGU
Kolor bazowy - BLING 29 czarny (opisany przy 1 wzorze).
Kolor "Cat eye" - BLING C16 (adekwatny opis przy wzorze 3). Konsystencja jest tylko nieco rzadsza.
Magnes do efektu Cat eye - (opisany przy 3 wzorze).

Dlaczego do kociego oka użyłam pod spód czarnego koloru? Widać to dobrze na ostatnim zdjęciu. Czarny powoduje większy kontrast kolorów, linia magnetyczna jest bardziej wyraźna. Podoba mi się to zwłaszcza na niebieskim kolorze, gdzie efekt przypomina mi drogę mleczną.

Mam nadzieję, że moja recenzja (krótka i rzeczowa) była pomocna. Jeśli coś pominęłam, proszę o pytania w komentarzach. Planuję jeszcze jeden post w tym roku, jednak na wszelki wypadek już dziś, wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

7 komentarze:

  1. Pięknie Ci to wyszło! Wszystkie wzory mi się podobają, ale najbardziej chyba ten z reniferem :) Zazdroszczę talentu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło. Szkoda że już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że nie umiem tak pięknie ozdabiać paznokci :/
    Ten renifer no po prostu CUDO
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :*
      PS ja też myślałam, że nie umiem, to była moja pierwsza próba w życiu :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.