TOP 5+ lakiery do paznokci z Rossmanna, które warto mieć na jesień

Każdego dnia coraz bardziej uzależniając się od lakierów hybrydowych, tracę wiedzę na temat jakości zwykłych lakierów do paznokci. O ile kiedyś byłam w temacie na bieżąco, pochłaniając w drogeriach ogromne ilości produktów do paznokci, tak teraz oddalam się od nich na rzecz hybryd, żeli, pyłków i innych ozdób.


Dziś jednak postanowiłam wrócić do tematu, gdyż szykuje się coroczna jesienna promocja w Rossmannie na produkty do pielęgnacji paznokci. No... nie tylko. :) W dniach 30 września - 5 października przecenione zostaną wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust oraz oczywiście lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.

Postanowiłam stworzyć na szybko post i podzielić się z Wami inspiracjami kolorów, które idealnie nadają się na jesień i które są dostępne w drogerii. Ich ceny wahają się od najniższych do wysokich, ale po to jest promocja -49%! :) 

W swojej kolekcji posiadam różne kolory lakierów, jednak wybrałam dla Was tylko pięć, według mnie oddających klimat jesieni najlepiej. Wybór nie był zbyt trudny, gdyż moja kolekcja liczy jedynie kilkadziesiąt lakierów, ale banalny też nie, musiałam chwilę się zastanowić. :)

Zdjęcie każdego produktu, cena i opis znajduje się poniżej. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję przy wyborze kolorów jesieni na paznokciach! :)

1) WIBO Extreme Nails nr 176  (cena 6,29 zł/Rossmann)
Kolor, który uwielbiam. Nie jestem pewna czy te buteleczki są nadal dostępne, czy zostały już zmienione. Lakier jest u mnie około 2-3 lata i nic się z nim nie stało niepożądanego. Nadal bardzo dobrze się rozprowadza, nie zgęstniał, bardzo dobrze kryje już po jednej warstwie. Bardzo ładnie błyszczy. Lakiery WIBO lubię bardzo - wysoka jakość za niską cenę. Trwałość manicure to około 5 dni. Na zdjęciu mam dwie warstwy lakieru.


2) SALLY HANSEN Miracle Gel nr 300 Electra-cute (cena 35,99 zł/Rossmann)
Producent oferuje nam żelowy manicure bez użycia lampy. Stylizacja wymaga jednak użycia na wierzch Top Coat'u z tej samej serii. (Niestety nie mogę go Wam pokazać, gdyż pożyczyłam siostrze :)). Według mnie lakier nie jest wart swojej ceny, jednak na promocji polecam go nabyć. W porównaniu do serii "Complete Manicure", którą zaraz Wam przedstawię - wypada gorzej. Musiałam użyć trzech warstw lakieru, jest gęsty, pojawia się problem z rozprowadzeniem koloru. Mimo problemów z aplikacją, nadrabia trwałością. Na moich dłoniach trzyma się do 8 dni bez odprysków. Kolor jaki Wam proponuję - pomarańcz - idealnie pasuje na jesień i na nadchodzące Halloweeen! :)


3) MISS SPORTY Metal Flip złoty (cena 8,69 zł/Rossmann)
Niestety na opakowaniu nie mam podanego numeru koloru, ale z tego co pamiętam, producent oferował cztery metaliczne lakiery, ten rdzawo-brązowo-złoty oraz niebiesko-seledynowo-fioletowy i jaśniejsze odpowiedniki obu z nich. Mam w swojej kolekcji oba, które opisałam. Dają one bardzo ładny i nietypowy efekt. W zależności od kąta padania światła, mienią się na różne odcienie. Data ważności od otwarcia to 30 miesięcy. Są one już tak długi czas u mnie i potwierdzam, że konsystencja produktu jest jak nowa. Trwałość nie jest wyjątkowo długa - trzyma się kilka dni.



4) SALLY HANSEN Complete Salon Manicure nr 550 All Fired Up (cena 31,99 zł/Rossmann)
Jest to zdecydowanie numer jeden wśród piątki lakierów, które postanowiłam Wam polecić. Uważam, że ten lakier nie ma absolutnie żadnych wad! Ogromna butelka - 14,7 ml. Bardzo długa data ważności - 30 miesięcy. Rozprowadza się genialnie. Jedna warstwa już bardzo dobrze kryje, jednak ja tradycyjnie używam dwóch warstw. Pięknie błyszczy bez użycia topu. Trwałość fenomenalna - trzyma mi się do 10 dni. Lakier bardzo wydajny, kupiłam go dokładnie rok temu na promocji i mimo częstego użycia, moja butelka nadal jest pełna. Gdyby nie moja ogromna kolekcja tradycyjnych lakierów i miłość do hybryd - kupiłabym kilka kolejnych sztuk.


5) RIMMEL Salon Pro Lycra nr 393 Desire (cena - nie znalazłam w Rossmanie on-line, ale jakieś kilka-kilkanaście zł)
Ostatni kolor i marka, którą dziś rekomenduję to lakier z dodatkiem lycry. Kryje bardzo dobrze już po pierwszej warstwie, szybko schnie i ładnie błyszczy. Wiem, że dziewczyny polecają go ze względu na długą trwałość. U mnie nie trzyma się zbyt długo - do 5 dni, ale jak wiadomo, każda płytka jest inna, dodatkowo ma wpływ nasz tryb życia, który prowadzimy. Mimo to po aplikacji, manicure prezentuje się świetnie. Kolor 393 Desire jest idealny na jesień.


+) LOVELY Matte Top Coat (cena 7,39 zł/Rossmann)
Na koniec postanowiłam przedstawić Wam jeszcze jeden lakier, a w zasadzie top, który warto mieć w swojej kolekcji. Kosztuje grosze, a robi wrażenie. Nadaje stylizacji pięknego efektu. Idealnie sprawdzi się na jesień. Jeśli chodzi o aplikację topu - ja nakładam jedną warstwę (nie obcierając pędzelka o ścianki buteleczki) na przeschnięty kolor, ale nie całkiem suchy. Dzięki temu, w kilkadziesiąt sekund mój manicure jest gotowy. Top szybko zasycha i dodatkowo wysusza nam kolor pod spodem, który mógłby schnąć jeszcze dłuższy czas. Top nie odpryska z lakierem, bardzo długo się trzyma. Uważam, że matowe paznokcie są idealne na jesień.



Jako ciekawostka dodam (osobom niewtajemniczonym oczywiście), że Wibo i Lovely na październik planuje sporą premierę różnych kosmetyków. Znajda się tam także top 3w1, holo, 3D gel shine, a także holograficzne i metaliczne lakiery do paznokci! 


(Pragnę dodatkowo przeprosić za krótkie paznokcie i czerwone skórki, ale specjalnie dla Was robiłam ten swatch lakierów po kolei i odbiło się to trochę na wyglądzie dłoni). 

56 komentarze:

  1. 4 lakier jak dla mnie najładniejszy, pod względem koloru. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, piękne paznokcie! Wszystkie kolory są cudne, obserwuje, licze na rewanż x primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, chyba poszukam tego matowego topu na przecenach! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear, I followed you back On GFC and Google+

    Thanks

    http://www.deborabrazil.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory , najbardziej chyba podobał mi się 4 lakier.
    Fajny post.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. polecam te odcienie :) na tę porę roku idealne :)

      Usuń
  7. Chyba będę musiała kupic ten top z Lovely, choc nie maluję na co dzień paznokci. Zachęciłaś mnie! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowy top jest rewelacyjny, w prosty sposób można zmienić wygląd manicure!

      Usuń
  8. przepiekne masz paznokcie, a do tego cudowne kolorki lakierow- bomba ;3

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam lakier z Rimmela Salon Pro ale w innym kolorku :) Twój jest przepiękny, idealny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony kolorek najlepszy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego z nich, ale podoba mi się ta czerwień z SH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po swojej opinii i większości komentarzy, stwierdzam, że czerwień to KRÓLOWA BALU ;)

      Usuń
  13. Ja już nie mogę się doczekać ten promocji w Rossmannie ;) Na pewno kupię jakieś lakiery z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się obawiam, że wydam wszystkie pieniądze jakie mam hah :)

      Usuń
  14. Śliczne kolory :) Najbardziej podobają mi się od Sally Hansen :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię lakiery z Rimmela są super jakości i trwałości:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trwałość Rimmela nie sprawdziła się najlepiej, ale kolor i ten błysk nadrabiają :)

      Usuń
  16. 4 i 5... śliczne kolorki :) Te metaliczne musiałabym wypróbować i zobaczyć jak wyglądają tak na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam metaliczne lakiery - zawsze to coś innego - jakaś alternatywa do zwykłego, żeby nie powiedzieć nudnego, manicure :)

      Usuń
  17. Strasznie zaluje ze firmy Wibo nie ma w Szwecji! :c
    Mimo wszystko uwazam ze ten kolor pomaranczowy i bordowy sa najpiekniejsze! Sama czasami robie hybrydy ale czasami bo mam po prostu malo lakierow i kupilam bardzo slaby zestaw naprawde nie polecam firmy allepaznokcie.pl :/ U mnie totalnie sie nie sprawdza!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój pierwszy zestaw do hybryd to Semilac i nie żałuję. Uuu, bardzo szkoda, że nie masz dostępu do Wibo. Naprawdę rewelacyjna - tania marka dobrej jakości kosmetyków.

      Usuń
  18. Uwielbiam te "żele" Sally Hansen. Są mega trwałe i mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne paznokietki :)
    Rzeczywiście idealne kolory na jesień! 2 i 4 moim zdaniem najładniejsze ;)
    Matowe paznokcie są idealne na każdą porę roku. Kocham firmę Lovely, jeśli chodzi o lakiery do paznokci i chętnie kupię sobie taki Matte Top.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolorki :*
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne kolorki kochana ;3 juz lece do rossmanna :D
    moze wspolna obserwacja? ja juz i licze na uczciwy rewanz, gdyz widze, ze piszesz, iz owdzieczasz sie za obserwacje <3
    buziaczki

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta czerwień z Sally Hansen jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolorki. Idealne na jesień :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorki fajne na jesien, tylko że żaden a moich paznokciach nie utrzyma się tak długo jak semilac

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne kolorki <3 szczególnie ostatni

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakiery firmy Vibo to zdecydowanie moi ulubieńcy. Tanie, a trzymają się bardzo długo. To na lakiery tej firmy będę polować w Rossmannie :) Urzekł mnie kolor czerwony, Sally Hansen:)

    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba zdecyduję się na zakup tego ostatniego, bo ma on naprawdę ładny kolor!
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię Salon Pro. Mam kilka kolorków i to jedne z niewielu zwykłych lakierów, które trzymają się na moich paznokciach.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    http://www.pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Są idealne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 2 i ostatni najładniejsze ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne kolorki :) Zazwyczaj nie maluje paznokci, ale te koloru bardzo zachęcająca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam hybrydę, ktoa robie u kosmetyczki wiec niestety post sie nie przyda :( Obserwuję!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są przepiękne ;) Mnie najbardziej zauroczył pomarańcz z Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.