MakeAR - pierwsza stylizacja i wrażenia

Na powitanie nowego miesiąca przychodzę do Was z postem o hybrydach marki MakeAR, które prezentowałam jakiś czas temu na blogu. Dziś mogę już podzielić się z Wami opinią po przetestowaniu pierwszego koloru.

 Na pierwszy ogień spośród czterech kolorów poszedł fiolet nr 588 (jeśli nie pamiętacie jakie kolory Wam pokazywałam, zapraszam TUTAJ). Pochodzi on z serii Lollipop.

MakeAR ma w swojej ofercie bogatą kolekcję 300 kolorów, należących do kategorii:
Top & Base
Top Cat Eye - nowość
Lollipop series
Glamour series
Neon series
Diamont series
Chameleon series
Cat eye series
Illusion series
- dodatkowo na stronie sklepu zaopatrzyć się można w akcesoria pomocne do wykonywania manicure.
Poniżej przedstawiam Wam te same pazurki w świetle słonecznym i zdjęcie wykonane w pomieszczeniu.




Cała stylizacja wykonana jest produktami takimi jak: baza, 588 Lollipop, top no wipe , biały podkład pod naklejką, naklejka zakupiona na allegro.

Przechodząc do konkretów - lakier hybrydowy trzymał mi się na dłoniach dwa i pół tygodnia bez żadnych zastrzeżeń, Zero odprysków, mimo częstego kontaktu z wodą. Z pewnością hybrydy wytrzymałyby dużo dłużej, jednak odrost i chęć zmiany stylizacji wzięły górę. Pigmentacja kolorów jest bardzo zadowalająca - wystarczą dwie warstwy do idealnego krycia. Posługiwanie się pędzelkiem poszło bardzo sprawnie, wygodnie się go trzyma, a idealny rozmiar pędzelka ułatwia pracę. Ściąganie hybryd też poszło bardzo sprawnie. Mam wrażenie, że te hybrydy w porównaniu do znanych marek (Semilac), mają inną konsystencję/skład, dzięki czemu lakier pod wpływem acetonu nie kruszy się na, przyjmijmy, "popiół", lecz schodzi bardziej elastycznie - płatami - co daje efekt, że nie robimy tyle bałaganu wokół siebie. Ściągnięcie hybryd zajęło mi dużo, dużo mniej czasu niż w przypadku innych marek. To dla mnie ogromny plus, gdyż jest to duża oszczędność czasu, a dodatkowo płytka paznokcia prawie się nie niszczy.

Podsumowując - śmiało mogę stwierdzić, że warto kupić hybrydy makeAR. Łatwo się je aplikuje, baza nie ścieka, kolory bardzo dobrze kryją, jakość produktów jest bardzo dobra, długo wytrzymują na paznokciach. i bez problemu się je zdejmuje. Producent ma w swojej ofercie bogatą kolekcję kolorów i efektów (jest w czym wybierać).
Zachęcam do kupna produktów na stronie makeAR  przekonajcie się same! :)

_______________________________________________________________________
Zdradzę Wam, że już w  następnym tygodniu pojawi się TUTORIAL o aplikacji efektu lustra, który również znajdziecie w ofercie firmy! Ktoś jest ciekawy nadchodzącego wpisu? :)

PS A jeśli chcecie znaleźć więcej inspiracji lub totoriali dotyczących stylizacji paznokci lub dowiedzieć się innych przydatnych porad, zapraszam na kobieceporady.pl. Ostatnio odkryłam tą stronę i przyznam, że mnie zaciekawiła. :)

40 komentarze:

  1. Śliczne paznokcie! Piękne zdobienie :) Naprawdę świetny kolorek :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się za bardzo na paznokciach, nie potrafię ich robić
    ale moja kumpela jest w tym dobra więc ogarniam trochę temat :)
    cudowne paznokcie, naprawdę śliczne, też bym chciała takie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wzór na paznokciu! I z niecierpliwością czekam na tutorial :)
    Bardzo fajny blog, chętnie obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę paznokcie wyglądają rewelacyjnie;)
    Zapraszam do siebie na konkurs...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie kochana .
    też bym takie sobie zrobiła * gdybym umiała :) :) *
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie zrobiłaś, fantastyczny efekt.
    Odwdzięczam się za obserwację.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne masz paznokcie, takie długie! ;3

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne paznokcie!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładny kolorek <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor :) Chciałam sobie zrobic hybrydy, ale w ostatnim momencie zrezygnowałam

    Zapraszam :) Spodobał się mój blog ? - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje paznokcie wyglądają super! Przepiękny kolor. Jestem pod wrażeniem <3 Co powiesz kochana na wzajemną obserwację? :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne paznokcie!
    Kolor naprawdę niesamowity :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mega paznokcie <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne paznokcie! <3

    http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresowałaś mnie tą firmą - słyszę o niej pierwszy raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że to ode mnie się dowiedziałaś o tej marce ;)

      Usuń
  17. jejku jakie śliczne paznokcie Ci wyszły <3 jakoś jeszcze nie miałam okazji wypróbować lakierów hybrydowych i aktualnie nie ciągnie mnie do nich

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kształt paznokcia fenomenalny <3 ja wolę semilacki, jakoś lepiej mi sie na nich pracuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja nie ograniczam się tylko do semilaców :)

      Usuń
    2. tu nie chodzi o ograniczanie się tylko po prostu używam semilaców bo są dla mnie najlepsze :P

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.