Relacja z Pokazu Semilac w Lublinie

Wczoraj, 28.08.16 w Lublinie odbył się pokaz przeprowadzony przez instruktorki akademii oraz Rafała Maślaka. Jeśli chcecie poznać moją opinię o organizacji i przebiegu wydarzenia, zachęcam do przeczytania całości!

Na pokaz wybrałam się wraz z najlepszą przyjaciółką. Pragnę jej podziękować, że zgodziła się jechać, gdyż sama bym się chyba nie odważyła. W poście znajdują się także zdjęcia jej autorstwa, które wykonywała podczas wydarzenia. Bardzo dziękuję za ich udostępnienie.  Ale przechodząc do konkretów -  pragnę przedstawić harmonogram pokazu:

12.00 - 12.30 POWITANIE I PREZENTACJA NOWOŚCI W ASORTYMENCIE SEMILAC
Jak już mogłyście zauważyć na pierwszym zdjęciu pojawiły się dwa zupełnie Wam nieznane kolory - jest to kolekcja MY STORY. Wejdzie ona do sprzedaży za około tydzień, dwa. Pani, której nazwiska niestety nie pamiętam opowiedziała nam o najnowszej, dziewiątej już kolekcji Semilac. Omówiła kolory kategoriami, a potem każdy z osobna, porównując go do istniejącego już w ofercie oraz do kolorów otaczającej natury. Rafał Maślak, który rozpoczął cały pokaz, przedstawił nam produkty, które weszły do ofert niedawno. Chodzi o kolekcje Unique, gdzie znajdziemy odcienie wrzosów i zieleni, odżywki o czterech wyjątkowych zapachach, produkty do pielęgnacji paznokci i uzupełnienia manicure tradycyjnego. W sprzedaży pojawił się także pyłek, dający efekt lustra.

12.3-14.00 POKAZ ZDOBNICTWA W WYKONANIU AGNIESZKI ŚCIEPURY
Pani Agnieszka na dłoniach jednej z uczestniczek (@klaudiaaa_) pokazała nowe zdobnictwo i dokładnie wyjaśniła krok po kroku jak wykonać taką stylizację. Poniżej dodaję zdjęcie dłoni Klaudii, która miała zaszczyt bycia modelką.

14.00-14.30 PRZERWA
W przerwie można było zrobić zakupy spośród wszystkich produktów Semilaca, także kolekcji MY STORY, która pojawi się dopiero niebawem, i która zdążyła już zauroczyć większość uczestniczek pokazu. Oprócz zaopatrzenia się w produkty, każda z dziewczyn mogła dostać autograf Rafała Maślaka na plakacie, który znajdował się w wyprawce oraz zrobić sobie z nim zdjęcie, a także z dwoma innymi panami (ja mam zdjęcie z Jakubem Kucnerem)  :) Na gości czekał także słodki poczęstunek, w tym - fontanna czekolady.

14.30-16.00 POKAZ ZDOBNICTWA W WYKONANIU INSTRUKTORKI MAGDALENY TYM
Pani Magda na dłoniach następnej uczestniczki wytłumaczyła jak zrobić kolejne zdobienia, najbardziej podoba mi się paznokieć z flamingiem. :)
Udało mi się także zrobić zdjęcie dłoni samej Pani Magdy. Jestem oczarowana prostotą, delikatnością i elegancją tej stylizacji. 

16.00-16.30 PRZERWA

16.30-17.30 MANICURE HYBRYDOWY - KROK PO KROKU
Na koniec dowiedziałyśmy się jak wykonać podstawowy manicure. Pani Magda zaprezentowała nowy kolor z kolekcji MY STORY i delikatne, proste zdobienie, które na pewno każda kobieta potrafi wykonać.

18.00 - ZAKOŃCZENIE
_________________________________________________________________________________
Jeśli chodzi o samą organizację pokazu to jestem z niej zadowolona. Wszystko poszło sprawnie, Organizatorzy trzymali się harmonogramu. Niestety odczułam jedną wadę pokazów. Siedziałam niezbyt daleko od rzutnika, jednak kilka rzędów dziewczyn przede mną i niskie pomieszczenie sprawiło, że nie widziałam połowy tego co było wyświetlane. O ile uprzejme Panie prowadzące zdobnictwo na dłoniach klientek, mogły te dłonie przesunąć tak, by znajdowały się na samej górze wyświetlacza, tak prezentacji slajdów już nie zdołałam dojrzeć. Polegałam więc tylko na dokładnym słuchaniu organizatorki. Podczas trzech pokazów manicure, pan Rafał Maślak przerywał instruktorkom, aby zorganizować KONKURS. Było ich kilka. Odważne i chętne panie wychodziły na środek i udzielały odpowiedzi na pytania z ogólnej wiedzy o produktach, a także na kreatywne pytania, najlepsze odpowiedzi zostały nagradzane dużą paczką gadżetów, jednak nikt nie był przegrany - każda odważna dostała nagrodę pocieszenia. Do ostatniego finałowego konkursu dostałam się też ja i przegrywając jednym punktem z rywalką, straciłam szansę na wygranie zestawu startowego. Wspomnę też, że oprócz nas dwóch, w konkursie rywalizował z nami (uwaga!) chłopak. :) Moją nagrodą pocieszenia okazały się właśnie dwa lakiery z najnowszej kolekcji, które zdążyliście zobaczyć na samym początku. Z nagrody jestem bardzo zadowolona, gdyż numerek 169 - Baby Boy chciałam kupić od pierwszego wejrzenia. Dobrze, że zwlekałam z zakupem na sam koniec pokazu. :)

Poniżej przedstawiam kilka zdjęć z wyprawki, jaką otrzymała każda uczestniczka, a także dwa cukiereczki, jakie udało mi się wygrać:
Jeśli chodzi o kolekcję MY STORY to liczy ona 14 kolorów. Są to odcienie bieli, niebiesko-szare, brudny pomarańcz i żółty, jest i fiolet oraz szafir. Inspiracją dla kolekcji okazały się panie, które z różnych względów (najczęściej pracy) nie mogą sobie pozwolić na żywe, neonowe kolory i przykuwające oko zdobienia. Kolory MY STORY są stonowane, idealne na każdą okazję. Zdjęcia kolekcji jednak Wam nie pokażę, niech zostanie nuta tajemnicy. :) 
 Kolor 169 - Baby Boy
Kolor 165 - Boyfriend Jeans
Ulotki i vlepki


Najnowszy, trzeci magazyn Semilac World

Karty z kolekcjami

I wisienka na torcie - certyfikat. :) Miałam też piękny ołówek i notes, ale zostały w samochodzie, dzięki czemu uniknęły sesji zdjęciowej. 
_________________________________________________________________________________
Z pokazów ogólnie jestem zadowolona, nie wszystko mi się podobało, jednak większość była na tak. Jeśli chodzi o to czy warto kupić bilet za 75 zł - uważam, że cena nie była wygórowana. Patrząc na to, że otrzymałyśmy dwa lakiery hybrydowe (niedostępne w regularnej sprzedaży), certyfikat uczestnictwa, ołówek, plakat z Rafałem Maślakiem, notesik, ulotki, magazyn, torebkę - już można stwierdzić, że pieniądze się nam zwróciły. Dodając do tego zdobycie nowej wiedzy, możliwość skorzystania z porad instruktorek, porozmawianie z Rafałem Maślakiem, Rafałem Jonkiszem i Jakubem Kucnerem, szansę wygrania atrakcyjnych nagród i upominków, okazję obejrzenia produktów przed zakupem i powąchania cudownych olejków - warto! 

Rzeszów, a jak Wam się podobało? Wrocław, Łódź, Warszawa - wybieracie się??? :) 

31 komentarze:

  1. Super <3 Cieszę się, że moje zdjęcia pomogły w realizacji tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wybieram i właśnie byłam ciekawa jak to jest na takich pokazach :) chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda z tymi konkursami :) opowiesz mi coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że też się zdecydowałaś na pokaz! :) co do konkursów, to nie chciałabym zdradzać jakie to były, żeby wszystkie uczestniczki miały równe szanse ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, obserwuję ;3

      Usuń
  3. Bardzo fajna sprawa z pokazem! Można wiele się dowiedzieć :) Naprawdę super!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie , świetny chyba był ten pokaz.
    Śliczny kolor lakieru
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podobało :) były wady i zalety (jak zawsze), ale większość na plus :)

      Usuń
  5. byłam ! i było ekstra. dużo się dowiedziałam no i poszerzyłam swoją kolekcję o kilka nowych semilaców :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre źródło informacji :)
    Obs i zapraszamy do nas :D
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że post przypadł Wam do gustu! :)

      Usuń
  7. Jak manicure hybrydowy to tylko Semilac! Stylizacje pazurków obłędne <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie ograniczam się tylko do tej marki co do lakierów hybrydowych, jednak jeśli chodzi o pokazy/szkolenia/social media to oni z pewnością przodują :)

      Usuń
  8. Fajnie jest być na takim pokazie ja sama chętnie bym poszła :)
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, we wrześniu jeszcze trzy miasta :)

      Usuń
    2. 17.09 Wrocław
      18.09 Łódź
      22.10 Warszawa

      wybierzesz się na któryś pokaz? :)

      Usuń
  9. Piękne paznokcie.
    Zazdroszczę spotkania z Rafałem ;o

    Zapraszam[KLIK] odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :) no Pan Rafał na żywo jeszcze lepszy :)

      Usuń
  10. Kolory wszystkie są pokazane na snapie semilaca ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam snapa, więc nie wiedziałam :) dziękuję za informację :) w takim razie odsyłam ciekawskich na snapchat Semilac :)

      Usuń
  11. Łooo jak tu różowo! Kto nie kocha semilaca? :D
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do niego sentyment, mimo, że niekoniecznie jest najlepszy :)

      Usuń
  12. Ja chyba wybiorę się na ten w Łodzi :) Zauroczyłam się w tych 2 kolorkach z nowej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 169 już chyba na zawsze będzie moim ulubionym! <3 co do pokazu to polecam! :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.