SNAPBOOK, czyli album z 50 wspomnieniami

Co to takiego jest Snapbook? To aplikacja na smartphone'a, z bardzo prostą obsługą. Pobrać ją można w Google Play i App Store.

Ma na celu w szybki i łatwy sposób stworzenie swojej własnej książeczki ze zdjęciami. Po pobraniu aplikacji i uruchomieniu, możemy wybrać zdjęcia z galerii, Instagrama, Facebooka czy Dropboxa.



Dzięki prostej funkcji, nie musimy wybierać i szykować zdjęć siedząc przed komputerem, co zajmuje dwa razy więcej czasu. Po wybraniu zdjęć przechodzimy do ich edycji. Każde zdjęcie można przesunąć, jeśli np. zdjęcie jest kwadratowe (Instagram) i coś nam ucięło. Niestety na swoim telefonie nie mogłam pomniejszyć zdjęcia, żeby było w całości i z białym paskiem - nie wiem czy funkcji pomniejszania/powiększania zdjęć nie ma w Snapbooku, czy mój telefon po prostu jej nie obsługuje. Kiedy skończymy edycję zdjęć, wyświetla nam się gotowa książeczka, którą możemy jeszcze raz przejrzeć przed dokonaniem zakupu. Warto pamiętać, że w takiej kolejności jak klikniemy na zdjęcia na początku, tak będą one posortowane w efekcie końcowym. Kiedy wszystko jest już gotowe, podajemy swoje dane adresowe i dokonujemy przelewu.

Koszt albumu to 29zł, przesyłka w cenie. Wysyłka jest bardzo szybka - po trzech dniach cieszyłam się gotowym albumem w domu. Jakość zdjęć w książeczce jest bardzo wysoka. Wymiar zdjęć standardowy - 10x15cm. Warto dodać, że każde zdjęcie posiada perforację, dzięki czemu z łatwością możemy wyrwać ulubione zdjęcie i podarować je bliskiej osobie, bądź włożyć w ramkę. Twórcy aplikacji co miesiąc zaskakują nas nową okładką, przez co Snapbook nigdy się nie znudzi!



Gorąco polecam nabyć taki album, jest to świetna pamiątka, ale i genialny prezent. Ja podarowałam swojego Snapbooka chłopakowi. Nie mógł wyjść z podziwu przeglądając nasze wspólne zdjęcia, przedstawiające wiele wspomnień z wspólnych pięciu lat.


Na końcu chciałam przeprosić za jakość zdjęć - niestety nie zdążyłam zrobić ich, kiedy Snapbook był jeszcze przy mnie. Są to stopklatki z filmu nagranego na potrzeby mojego Instagrama :) Mam nadzieję, że się nie gniewacie ;) 

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym wcześniej, ale dzięki za podpowiedź :) Snapbook jest świetny!! Bardzo podoba mi się jako pomysł na prezent
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z niego skorzystać, kiedy będziesz myślała o prezencie dla bliskiej osoby :*

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.