TUTORIAL - efekt lustra Mirror Powder Silver od MakeAR

Tak jak obiecałam ostatnio - dziś przychodzę do Was z postem o tym, jak wykonać efekt lustra na paznokciach. Wiele z Was ma z tym nadal problem, gdyż nakłada się go odwrotnie jak syrenkę. Poniżej znajdziecie krok po kroku jak stworzyć manicure, który widzicie na zdjęciu. Zachęcam do czytania.
Przewijając w dół znajdziecie 10 etapów tworzenia efektu lustra. Przedstawiłam Wam go na wzorniku. Pod zdjęciem wyjaśniam każdy etap. Wszystkie zdjęcia są ponumerowane, więc łatwo zorientujecie się, który etap opisuję. Mam nadzieję, że się spodoba i będziecie chcieli oglądać więcej postów tego rodzaju. 

1) Na początek na paznokieć nakładamy bazę i wkładamy palec/wzornik do lampy.
2) Malujemy paznokieć ulubionym kolorem, następnie utwardzamy w lampie.
3) Czynność powtarzamy drugi raz (jeśli kolor jest bardzo jasny, można nałożyć trzy warstwy).
4) Najważniejsza i kluczowa czynność - na utwardzony kolor nakładamy TOP NO WIPE. Jest to konieczne, ponieważ efekt lustra nie wciera się w warstwę dyspersyjną. Po nałożeniu topu, utwardzamy go w lampie. 
5 i 6) Na top nakładamy i rozprowadzamy  gąbeczką do cieni lub palcem (wybór pozostawiam dowolny) pyłek makeAR. Pozostałości strzepujemy czystym pędzelkiem lub szczoteczką (ja użyłam pędzelka wachlarza ze zdjęcia nr 10).
7) Kiedy pyłek znajduje się już na paznokciu, pokrywamy go topem no wipe, ale uwaga DWA RAZY (!) lub zwykłym topem. Ja używam najczęściej zwykłego topu do wykończenia, ponieważ manicure lepiej się wtedy trzyma, Można użyć topu no wipe, jednak trwałość manicure może być przez to słabsza - top będzie się ścierał i fragmenty pyłku mogą odpadać - dlatego trzeba pamiętać, by dwukrotnie użyć topu bez przemywania i z największą starannością zabezpieczyć przy każdym boku oraz zamknąć wolny brzeg paznokcia. 
8) Po utwardzeniu topu przecieramy paznokieć i skórki odtłuszczaczem, aby pozbyć się lepkiej warstwy (jeśli użyłyście zwykłego topu) i pozostałości srebrnego pyłku.  
9) Paznokieć jest gotowy! 
10) Czynność powtarzamy od początku, jeśli chcemy stworzyć na paznokciach efekt lustra, używając innych kolorów podkładowych. 

To tyle jeśli chodzi o naukę nakładania efektu lustra. Pisałam najkrócej jak mogłam, przekazując same najważniejsze informacje. Mam nadzieję, że wybaczycie gorszą jakość zdjęć, ponieważ wszystko robiłam telefonem (aparat pojechał na wczasy z rodziną :)). 

Spójrzcie jakie kolory marki makeAR pokryłam efektem lustra:

Dodatkowo pragnę podzielić się z Wami zdjęciami stylizacji, której fragment widzieliście już na pierwszym zdjęciu. 







Czekam na Wasze komentarze. 


49 komentarze:

  1. Ooo, o efekcie lustra jeszcze nie słyszałam, jedynie o syrence. Wygląda mega! ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie to proste... a ja się zastanawiałam jak taki efekt lustra się uzyskuje. Myślałam, że to będzie bardzo skomplikowane :D Tak samo miałam z syrenką. Wydawało mi się, że trudno uzyskać taki efekt a jak zobaczyłam, że kosmetyczka tylko wciera pyłek w paznokieć to chciało mi się śmiać z samej siebie haha. Super post, na pewno przydatny no i oświeca takie ciemnoty jak ja :D
    Obserwuje :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę proste, ale jeśli nikt nie wytłumaczy, to ciężko się do tego zabrać :)

      Usuń
  3. s25 z tym efektem wygląda zjawiskowo *.* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma dodatkowo drobinki brokatu, więc efekt jest ciekawszy :)

      Usuń
  4. Czekam aż paznokcie si e zregenerują i robię ten efekt! Świetny jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie błyszczy się ten pyłek. Takie małe cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, jest piękny. I dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie najbardziej ten efekt przemawia na białej i czarnej bazie chociaż kolorowe też są niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bieli wg mnie efekt jest za słaby :) za to czarny to klasyka ;)

      Usuń
  9. Wygląda świetnie! Robisz to naprawdę bardzo profesjonalnie, widać, że wkładasz to całe swoje serce ;))

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci za te słowa <3 wiele dla mnie znaczą! <3

      Usuń
  10. strasznie mi się podoba ten efekt lustra <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pazurki! Podobają mnie się!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten efekt lustra jest świetny :) Pięknie to wygląda :)
    Obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mis isę podoba efekt ! *.*

    Mogłabym prosić o poklikanie u mnie? Bardzo mi zależy!

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne paznokcie,jednak popracowałabym nad wyglądem bloga, kiepsko to wygląda ;)

    Jeśli potrzebujesz pomocy,mogę pomóc :)

    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za uwagę, jednak nie skorzystam z pomocy :)

      Usuń
  15. Słyszałam o tym, super wyglądają ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten efekt jest piękny! Muszę w końcu zapuścić porządnie paznokcie, bo nie mogę się napatrzeć! <3
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER POST! ZAPRASZAM! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny efekt :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten efekt lustra jest przecudowny!
    Świetnie to opisałaś i na pewno kiedyś wypróbuję:)
    Śliczne paznokcie :3

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome post! So BEAUTIFUL NAIL <3
    Love your blog
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    xx, DEBI
    www.deborabrazil.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt! Paznokcie wyglądają genialnie :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne masz paznokcie, efekt lustra prezentuje sie znakomicie, bomba!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.