Perfumetki Naina

Perfumeria Naina ostatnio zrobiła mi świetny prezent, wysyłając do przetestowania trzy 22 mililitrowe buteleczki perfum. Oczywiście wybór zapachów należał do mnie, tak więc wybrałam odpowiedniki:


1) nr 033 - CHANEL NO.5
2) nr 142 - GIORGIO ARMANI SI
3) nr 172 - YLVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM


Już pierwsze wrażenie wywołało u mnie pozytywne odczucia. Zapachy są bardzo zbliżone do oryginału, wręcz jednakowe.

Dzięki podobieństwu, jest to te świetna alternatywa jako uzupełnienie oryginalnych perfum. Konkretnie mam na myśli użycie flakonika znanych perfum w domu przed wyjściem a w ciągu dnia dla wzmocnienia efektu możemy użyć perfumetki Naina, żeby czuć się pewniej, że zapach nadal jest wyczuwalny na naszym ciele. 

Wspomnienie o wygodzie noszenia poręcznej 22ml buteleczki to formalność. Flakonik idealnie sprawdzi się w torebce (zmieści się w każdej, nawet tej malutkiej, specjalnej na imprezę, do klubu czy na wesele), w podróży (lepiej i bezpieczniej wyruszyć z takim flakonikiem w kosmetyczce niż dużym, oryginalnym i drogim). Jeżeli już wspomniałam o cenie to dodam, że te czarujące perfumy na stronie Naina kosztują jedynie 12zł/sztuka a dodatkowo często firma udziela promocji swoim klientom, trzeba jedynie bacznie obserwować stronę sklepu czy profil na portalu społecznościowym.

Przechodząc do najważniejszej i kluczowej informacji, jaką jest trwałość perfum, mogę stwierdzić, że zapach trzyma się bez zarzutu cały dzień. Testowałam je dwa dni i wynik wyszedł podobny. Psikając ciało z samego rana, sama czułam perfumy do popłudniowych godzin i na tym się kończyło, jednak odwiedzając nocą (ok. 22-23 godziny) chłopaka, ten wyczuł na moim ciele zapach i co lepsze - spodobał mu się. Wniosek nasuwa się sam - perfumy trzymają się nawet do 12-14h. 



1) nr 033 - CHANEL NO.5

Co o zapachu mówi więcej producent?

"Zapach kultowy – bogata kwiatowa kompozycja, w której skład wchodzą między innymi róża, jaśmin, ylang-ylang. Ta mikstura w 1922 roku zrewolucjonizowała rynek perfum, a dziś pomimo upływu wielu lat, wciąż pozostaje synonimem stylu, piękna, elegancji oraz szyku.

Typ: delikatny kwiatowy

Nuta zapachowa: ylang-ylang, neroli, jaśmin, irys, róża, amber, vetiver, drzewo sandałowe."



2) nr 142 - GIORGIO ARMANI SI

Co o zapachu mówi więcej producent?

"Jest nową interpretacją szyprowego zapachu, który otula skórę i obezwładnia zmysły. Zapach jest transparentny, elegancki i wyjątkowy. Harmonijnie łączy ze sobą trzy akordy: nektar z czarnej porzeczki, współczesny szypr oraz jasne drzewo piżmowe.

Typ: szyprowy

Nuty zapachowe: liść czarnej porzeczki, frezja, róża, wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne."



3) nr 172 - YLVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM

Co o zapachu mówi więcej producent?

"Nieskrępowana i kobieca. Życie przeżywa z pasją. Wolna. Wie, czego chce i dąży do celu. Tajemnicza. Elegancka. Zmysłowa. Lubiąca zabawę. Zapach wyzwala jej prawdziwe oblicze. Odkryj nową siebie, ubraną w nuty uzależniającej, czarnej kawy, a także jaśminu, kwiatu pomarańczy i różowego pieprzu, przeplatających się z akordami paczuli oraz wanilii."


4 komentarze:

  1. Fajny post miło mi się czytało.:) Dzięki za recenzję czekam na kolejny post.
    Kochana co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już zaczęłam zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie flakoniki. Zawsze można wrzucić do małej torebki i nie przejmować się, że zajmują za dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, to duży plus :) zawsze mam perfumy ze sobą! <3

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.