Liebster Blog Award #1

Ostatnio zostałam nominowana przez Patrycję do zabawy (za co serdecznie dziękuję), jaką jest Liebster Blog Award. Przyznam szczerze, że wcześniej nie wiedziałam co to jest i na czym polega. 
Musiałam poszukać odpowiedzi, którą znalazłam przypadkowo u http://www.owsiankaikawa.pl/:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB) oraz zadajesz im 11 pytań".



Patrycja zadała mi 10 poniższych pytań:

1. Co ostatnio Ci się śniło?
Od pewnego czasu rzadko udaje mi się zapamiętać sny, dlatego nie mam pojęcia. :/
2. Masz rodzeństwo?
Mam, brata. :) 
3. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Ostatnio mam go mało, więc spać! <3
4. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Preferuję wodę/wodę z miętą.
5. Co najbardziej w sobie lubisz?
 Z wyglądu oczy, a z charakteru to uparte dążenie do celu oraz zrobienia tego co zaczęłam. :) 
6. Jaka jest Twoja największa zaleta?
Trudno powiedzieć, ale patrząc na poprzedni punkt, nasuwa mi się na myśl wola walki. :) 
7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Założyłam go niecały rok temu, jednak pojawiło się na nim niewiele postów do tej pory. Oczywiście teraz już będę systematycznie pisała, gdyż (dopiero od niedawna) zaczęło sprawiać mi to dużą radość. Czuję i widzę po komentarzach, że są osoby, które są ciekawe moich opinii, przez co mam ochotę dalej pisać, a zostawiając po sobie ślad, ja odkrywam tysiące inspiracji u wspaniałych dziewczyn. <3
8. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
W wakacje nie ruszam się bez nakrycia głowy/okularów przeciwsłonecznych, natomiast do miasta <standardowo>  nie wychodzę bez telefonu i portfela.
9. Kto jest Twoim autorytetem?
Moja mama. 
10. Co sądzisz o moim blogu? :) 
Podoba mi się, że dodajesz dużą ilość zdjęć, bardzo lubię je oglądać. Zdjęcia z podróży i krajobrazów są moimi ulubionymi. Masz oko do obiektywu. :) Jeśli chodzi o minusy to brakuje mi archiwum, przez co nie mogę z łatwością wrócić do ulubionych postów. Moja uwaga absolutnie nie ma na celu Cię urazić, wręcz przeciwnie - chciałabym pomóc zarówno Tobie jak i sobie w odnajdywaniu starych, ale zawierających ciekawe informacje - wpisów. :) 


Do LBA dalej nie nominuję nikogo. Zabawa jest dla mnie ciekawym doświadczeniem, jednak nie jestem zwolenniczką łańcuszków, jakim bezdyskusyjnie jest LBA. Może w przyszłości uda mi się przekonać do Liebster Blog Award, jednak na chwilę obecną typowanie kolejnych jedenastu blogerek sobie odpuszczę. :) 

Czy ktoś myśli tak jak ja? A może każda bawiłaby się dalej? Macie jakieś pomysły na pytania, jakie mogłabym użyć w przyszłości? Możecie podać swoje propozycje, kiedyś mogę ich potrzebować. :) Jeśli któraś ma ochotę również odpowiedzieć na pytania Patrycji - to czekam na komentarze! :) 

33 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi :D wydajesz się bardzo sympatyczną osobą :D
    Sama również nie pamiętam nigdy co mi się sniło :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! Miło mi, że tak myślisz Kochana :*

      Usuń
  2. Świetne odpowiedzi! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog. Obserwuję :)
    Zapraszam do obserwowania https://nataliamrozinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię pić wodę ,nic innego nie tknę :D I ostatnio też mam mało wolnego czasu :)
    Co Ty na wspólną obserwację?:)
    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) co do ostatniej odpowiedzi to zgadzam się :) mój blog zmienia się ciągle :) w tamtym roku była muzyka,co miesiąc inne tło,inne kolory,archiwum też było ;) i wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi , śliczny blog
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER POST KOCHANA! ZAPRASZAM DO MNIE! :*
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odpowiedzi :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dowiedzieć się czegoś o autorze bloga ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie może postaram się wspominać coś o sobie przy okazji różnych innych wpisów :)

      Usuń
  10. Fajnie wiedzieć :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne odpowiedzi :) I naprawdę świetnie, że mimo, iż nie jesteś przekonana do LBA, to odpowiedziałaś na pytania, ponieważ możemy dowiedzieć się o Tobie naprawdę ciekawych rzeczy! :) Cieszę się, że znalazłaś radość z blogowania i będę czekała na kolejne posty :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba też nie ciągnęłabym dalej tego łańcuszka, nie przepadam za takimi formami ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zabawy mają tyle samo zwolenników co przeciwników :)

      Usuń
  14. Awesome post! answers cool ;)
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też najbardziej lubię wodę :)
    Obserwuję.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post :) obserwuje :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczynam obserwować, jeśli chcesz zajrzyj do mnie :)
    Barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.