Karnawałowy kolor od Victoria Vynn - Lakier Hybrydowy 111 Glog Foil

Pod koniec ubiegłego roku Mikołaj przyniósł mi zupełnie niespodziewaną przesyłkę. Kiedy rozpakowałam paczkę i zobaczyłam folię ochronną z logiem firmy VV mocno się zdziwiłam. Jestem podekscytowana, że znalazłam się w gronie blogerek, które dostały cudowny upominek. W czerwonym pudełeczku ukryty został najpiękniejszy ze wszystkich świątecznych lakierów hybrydowych, dwie zawieszki na choinkę oraz bilecik do prezentu.


Lakier nie jest standardowy, to bezbarwna hybryda z drobno pociętą złotą folią. Trudno będzie ocenić takie elementy jak np. krycie. Zatopionych kawałeczków folii jest jednak bardzo dużo, dzięki czemu świetny efekt uzyskamy już po pierwszej warstwie. Trzeba tylko popracować pędzelkiem, by równomiernie rozłożyć błyszczące elementy.   Da się stwierdzić, że lakier sam w sobie ma gęstą formułę i nie ucieka na skórki.


Eksperymentując, na czarnym podkładzie położyłam jedną warstwę koloru, zaś na beżowym - dwie. Wbrew pozorom, lepiej wypada jedna warstwa hybrydy. Dlaczego? Otóż nakładając dwie, tworzy nam się efekt widocznych warstw. Drugie nałożenie hybrydy powoduje "piętrowe" układanie się iskrzących kawałeczków. Z bliska da się zauważyć, które folijki są niżej, a które wyżej. Może to kwestia upodobania, może estetyki - dla mnie dużo lepiej wygląda jedna warstwa.



U mnie kolor ten gościł na paznokciach w Boże Narodzenie i Sylwestra. Nadaje się on także idealnie na karnawał, więc nie jest jeszcze za późno by go kupić i oszałamiająco błyszczeć!

3 komentarze:

  1. JA bym chciałam robić takie cudne pazurki jak ty , cudowne
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede mną jeszcze dużo ciężkiej pracy, ale praktyka czyni mistrza :)

      Usuń
  2. lubię takie nieoczywiste błyszczące lakiery ! widziałaś nową kolekcję semilaca? jest właśnie w tym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.