Dream Nails Warszawa - hybrydy, o których pewnie jeszcze nie słyszeliście

Firma Dream Nails Warszawa na swojej stronie Internetowej oraz na aukcjach na Allegro oferuje nam produkty do manicure i makijażu. Jakiś czas temu postanowiłam przetestować ich hybrydy. Ich recenzję znajdziecie rozwijając post, a na początku pragnę pokazać Wam wzorniki z kolorami, gdzie chwilę temu dołączyły nowe, jesienne kolory.



Markę Dream Nails znajdziecie także na portalach społecznościowych - facebook i instagram. Asortyment jaki oferują to oprócz lakierów hybrydowych, lampy led, naklejki wodne, akcesoria i przybory potrzebne do wykonania manicure hybrydowego, a także produkty do ust i gąbeczki do makijażu.



Zachęcająca jest cena oferowanych produktów, a w szczególności hybryd. Buteleczka o pojemności 15 ml kosztuje tylko 19 zł. Jeśli chodzi o polski rynek to koszt produktu jest bardzo niski. Jednak wiele dziewczyn postawiło na zakupy z chińskich stron internetowych, gdzie takie same produkty znajdą dużo, dużo taniej. Dream Nails jest alternatywą dla kobiet, które nie lubią czekać miesiąc na przesyłkę. Produkt otrzymamy za niską cenę w bardzo krótkim czasie.


Przechodząc do meritum sprawy pragnę przedstawić jak sprawują się lakiery. Moim testom poddane zostały: baza, top, kolor nr 14 (czerwony) oraz 32 (jasny fiolet).


W kryciu kolorów nie byłam zaskoczona. Jak w każdej znanej mi marce, jasne, delikatne kolory wypadają dużo gorzej niż intensywne odcienie. Tak było i tym razem. Kolor nr 32 kryje słabo, potrzebne są 3 warstwy, by efekt był w miarę zadowalający. W przypadku koloru czerwonego dwie warstwy wystarczyły w zupełności. Adekwatnie do krycia kolorów zachowała się trwałość lakierów. Dodam jeszcze, że konsystencja fioletu była bardziej lejąca się, w porównaniu do gęściejszej czerwieni. Trwałość manicure wytrzymuje maksymalnie dwa tygodnie. 

Poniżej przedstawiam Wam jak wyglądają kolorki, które opisałam. Na początek fioletowy numer 32:


Czerwień o numerze 14 przestawia się następująco:


Czy polecam lakiery hybrydowe Dream Nails Warszawa? Uważam, że cena w stosunku do objętości jest zadowalająca. Na pewno poleciłabym mocne kolory, natomiast wahałabym się w stosunku do pasteli. Jasne kolory raczej kupiłabym od zaufanych marek, jednak nie widzę przeszkód by nabyć jakiś kolor z nowej jesiennej kolekcji. Kolory wyglądają zachęcająco, są ciemne co przekłada się na gęstość i łatwość rozprowadzania a także krycie. Jeśli same chciałybyście przetestować te lakiery zachęcam do odwiedzenia strony Internetowej i wybranie do testów któregoś z poniżej przedstawionego wzornika.



Na pożegnanie dodaję w powiększeniu pozostałe wzorniki z dostępnymi kolorami. Dajcie znać czy wiedzieliście o tej marce wcześniej, czy to ja miałam przyjemność przedstawić Wam ją jako pierwsza. :)



17 komentarze:

  1. Ostanimi czasy jest wielki szał na hybrydy, same też się tym tematem interesujemy :-D
    Obie uwielbiamy malować paznokcie i myślałyśmy nad zamówieniem jakichś zestawów początkowych
    Bardzo możliwe, że po przeczytaniu tego posta skusimy się na zamówienie lakierów z tej firmy :-D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-P :-D

    www.nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladaja, może kiedyś się na nie zdecyduję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne kolorki , podobają mi się najbardziej to te pastelowe ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie stosowałam hybryd, kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to nadrobić :) Ja bez hybryd nie wyobrażam sobie życia :D

      Usuń
  5. Chyba przyjrzę się im bliżej bo szukam teraz dobrych hybryd, a nie wiem czy chce bawić się w semilaca :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz dobrych hybryd to właśnie Semilac u mnie jest na pierwszym miejscu. :)

      Usuń
    2. A mnie uczulił S :(

      Usuń
  6. Hejka fajny post. A możesz mi napisać czy oni mają te hybrydy z chińskich stron? bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam czy pisałaś poprostu o innych dziewczynach że niektóre zamawiają z ali...
    pozdrawiam https://monicnails-makeup.blogspot.com/ Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej chodziło mi o słabą jakość wykonania, robione są na sztukę i na ilość a nie na jakość niestety...

      Usuń
  7. Niestety u mnie ta marka lakierów trzyma się słabo. Maksymalnie 5 dni a dodatkowo lakier odchodzi razem z paznokciem . Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytając uważnie, można dostrzec, że ja też rozczarowałam się tymi lakierami...

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.