Co zawiera Zestaw Startowy SEMILAC?

Jeżeli dopiero chcesz zacząć swoją przygodę z hybrydą, najlepszym zestawem na początek, który mogę polecić to zestaw Semilac z lampą LED 6W.


Najlepiej jest kupić go bezpośrednio na stronie producenta (tutaj). Ja do swojego zestawu dobrałam od razu dwa dodatkowe lakiery hybrydowe i dostałam w gratisie chusteczki widoczne na zdjęciu obok startera. 

Dlaczego na stronie Semilac a nie np. z allegro? Sprawdzałam zestawy jakie mają do zaoferowania sprzedawcy z wspomnianej strony i niestety są uboższe, wyposażone w zamienniki oryginalnych produktów (oczywiście nie każdemu przeszkadza, że ma niepodpisany logiem Semilaca pilniczek) i co najważniejsze, nie mogłam się doczytać gwarancji na lampę, która w tym wszystkim odgrywa kluczową rolę. 

A oto co znajduje się w zestawie producenta:


Najważniejsze - lampa LED 6W (o niej powiem więcej niżej), Striper, Waciki bezpyłowe 250 sztuk, Pilnik do paznokci prosty o gradacji 100/180 oraz 180/240, Blok polerski, Remover Wraps - folie do usuwania lakieru hybrydowego 50 sztuk, Nail Cleaner Pure - odtłuszczacz 50 ml, Remover - płyn do usuwania lakieu hybrydowego z lanoliną 50 ml, Vitamin Base 7 ml, Top 7 ml, Semilac Kolor 026 7 ml.


Kolejny raz wspomnę, że warto zakupić właśnie ten zestaw, ponieważ dostajemy dwa pilniki z oznaczoną gradacją, dzięki czemu wiemy, że nie są zbyt ostre i nie uszkodzimy znacząco płytki. (Jeśli ktoś nie zwraca uwagi na grubości ziarna w pilniku, zachęcam i odsyłam do przeczytania materiałów w Internecie na ten temat). 


Dochodząc do kluczowego momentu, jakim jest wybór lampy, na chwilę zatrzymam się i opowiem o swoim wyborze. Oczywiście nie będę już pisać, że zaletą jest gwarancja. Sama czytałam co nieco o lampach przed zakupem. 
Do wyboru mamy lampę UV i LED (istnieją jeszcze CCFL, ale o nich sobie daruję). Lampa LED jest lepsza od UV, gdyż posiada dużo krótszy czas naświetlania (45-60 sek. zamiast 2 minut) i nie ma potrzeby (a nawet możliwości) wymiany żarówek, jak w przypadku UV. Żywotność lampy LED jest bardo długa. Jedynym minusem może być mała wielkość lampy i konieczność naświetlania kciuka oddzielnie (chyba, że ktoś chce zabierać lampę w podróż - wtedy wada zamienia się w zaletę). Z powodu braku zabudowy z tyłu, musimy pamiętać o schowaniu z pola naświetlania buteleczek z lakierami, żeby przypadkiem nie utwardziły się w środku. Moją obawą była słaba moc - 6W- jednak po pierwszym użyciu wątpliwości zostały rozwiane. Lakier utwardza się bez problemu i nie odchodzi od paznokci. Co prawda można kupić lampę LED 36W z zabudową, która jak dla mnie jest marzeniem, ale na swoje potrzeby i dla początkujących, zupełnie nie jest potrzebna.


Remover Wraps są niezastąpione w ściąganiu lakieru hybrydowego. Dzięki folii zmywacz nie wysycha, co ułatwia i skraca czas ściągania hybryd. 


Odtłuszczacz jest obowiązkowym elementem do stworzenia paznokci hybrydowych. Semilac Remover to nic innego jak aceton zawierający dodatkowo lanolinę, chroniącą płytkę paznokcia przed wysuszaniem. W porównaniu do acetonu jest dwa razy droższy, dlatego po skończeniu opakowania znajdującego się w zestawie startowym polecam zakupić zwykły aceton i po zdjęciu hybryd nawilżyć dłonie kremem do rąk. 


Na koniec przedstawiam bazę witaminową, top i lakier (kolor My Love narzucony jest odgórnie przez producenta i nie podlega wymianie na inny - osobiście pewnie nie wybrałabym czerwonego, jednak po wypróbowaniu ani trochę nie żałuję, że go mam - jest bardzo ładny i posiada połyskujące drobinki).





11 komentarze:

  1. Też skuszę się na podobny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten się skuś ^^ nie będziesz żałować :)

      Usuń
  2. Ja mam lampę UV, ale myślę aby zamienić ją na ledówkę od Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli przegapiłam to przepraszam, ale jeśli można wiedzieć, to ile zapłaciłaś za taki zestaw? :)
    Przy okazji świetnie napisany post ;)
    Pozdrawiam,

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny nie podawałam, wstawiłam tylko link do zamówienia - 219 zł :)

      Usuń
  4. Pracujemy na semilacu w salonie, jest świetny . już się nie mogę doczekać twoich propozycji manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero się uczę, ale mam nadzieję, że uda mi się kiedyś kogoś zaskoczyć :)

      Usuń
  5. A ja po przekalkulowaniu zestaw skomponowałam sama - bez tej beznadziejnej czerwieni, z większą pojemnością acetonu i cleanera i z topem no wipe. Cena podobna do zestawu wyszła, ale miałam 2 kolory, które chcę mieć, a nie jeden, którego nie użyję. Semilac jest uzależniający.. używam na własne potrzeby, a co miesiąc praktycznie zamawiam dwa kolejne kolory i zapisałam się na kurs (w Lublinie!!!!), żeby otrzymać dwa unikatowe kolorki :) i chociaż uwielbiam zmieniać manicure, to podoba mi się praktyczna strona hybryd - 2 tygodnie spokoju :) Moim nr 1 był i jest 056 - pięęękny pastelowy róż! (aktualnie mam go na paznokciach w połączeniu z 049 i 007). Zakochałam się też w 130, jest po prostu iście wakacyjna! No i mięta, 022, klasyk praktycznie ;) Co trochę z wishlisty odhaczam kolejne kolory i co chwilę dopisuję kolejne, echhh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie byłam przekonana do MY LOVE, ale kiedy użyłam na paznokcie, od razu zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  6. Ja swój zestaw zakupiłam na allegro. Był ok. 35zl droższy, ale dostałam 3 kolory na start oraz płyny miały większą pojemność. Zadowolona jestem do dziś, hybrydy uzależniają :) też co jakiś czas kupuje nowe lakiery i czytam o nowinkami. Sama też założyłam nie dawno bloga o tematyce paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja już nie potrafię żyć bez hybryd :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.