Zapach GHOST Sweetheart na Walentynki


Walentynki lada moment, dlatego chciałam podzielić się swoją propozycją zapachu, który według mnie pasuje do tego dnia idealnie. Perfumy Ghost są wyjątkowe - bardzo słodkie, ale nie przesłodzone, czarujące i intrygujące. Orientalno-kwiatowe połączenie zamknięte w tej buteleczce skradło moje serce od pierwszego użycia. Sweetheart mimo swej słodkości nie pasują do nastolatki ani kobiety dojrzałej. Raczej polecam paniom po dwudziestce. 



Aby potwierdzić, że zapach Ghost Sweetheart jest wart uwagi i może być doskonałym prezentem dla samej siebie  lub upominkiem od partnera dla swojej wybranki, dodam, że  mój mężczyzna uwielbia kiedy mam ten zapach na sobie. A jeśli obojgu nam przypadł do gustu to nie mogłam przejść obojętnie obok tego tematu, tylko szczerze i gorąco polecić Wam te perfumy.
Oprócz wyjątkowego zapachu, zaletą Ghost jest długa trwałość kosmetyku i data ważności 36 miesięcy po otwarciu.

Ja zostałam zaopatrzona w zestaw z balsamem, który tak samo uwielbiam i z niepokojem patrzę jak szybko ubywa. :) 




___________________________________________________________________________________
Niestety nie wiem w jakich sklepach można taki zestaw nabyć ani jaka jest jego cena. Mój pochodzi z Irlandii. Odradzam też kupowanie przez Internet, zwłaszcza ze strony Allegro. Szukając polskiej ceny, zauważyłam, że perfumy na tej stronie mają inne opakowania, a nawet delikatnie zmienione flakoniki. Zapach może będzie podobny, ale na pewno nie tak trwały.
***
Jeśli komuś udałoby się dowiedzieć w jakim sklepie stacjonarnym znajdę SWEETHEART, proszę o informację w komentarzu. :)

3 komentarze:

  1. wygląda uroczo, niestety mam już tyle kosmetyków, że muszę trochę odpuścić, świetny blog:)
    obserwuję, www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, super zestaw ♥
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna. Za podanie cen twój blog może być polecony w następnym poście!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.