Świąteczne dekoracje

Pewnie większość osób ma już wystrojony dom na Święta. Jednak chciałabym jeszcze podzielić się z Wami świąteczną nutą w moim pokoju. Nie mogłam zrobić tego wcześniej (studenckie obowiązki), ale mam nadzieję, że nawet na dwa dni przed Wigilią, mój pomysł się komuś spodoba i może urządzi w podobny sposób swój pokój... a właściwie łóżko! :)

 Zobaczcie sami:




Koc i poszewki kupiłam w tamtym roku w znanym dyskoncie, ale tej zimy również były (pewnie nadal jeszcze są) dostępne te wzory. 

Piękne, białe kubeczki ze świątecznymi napisami dostępne są w Rossmannie i obecnie jest na nie promocja (są aż o połowę tańsze!).

Grzejnik okręciłam łańcuchem ozdobnym, który można kupić w tej chwili w każdym sklepie za niewielką kwotę.

Nad łóżkiem umieściłam białe cotton balls, które nocą dodają uroku i nadają świątecznego klimatu. 

Między kulami przyczepiłam pocztówki od bliskich, które dostałam na te święta. Niestety było ich aż tyle, że wszystkie się nie zmieściły a dodatkowo brakowało mi spinaczy, których mam tylko siedem (z napisami dni tygodnia, kupione w sklepie Home&You).  Dekoracja z pocztówek powinna cieszyć każdą sentymentalną osobę, taką jak ja. 


Poza kącikiem do odpoczynku figurki i inne dekoracje znalazły się też na mojej komodzie, a srebrne i czerwone kokardki na firankach, jednak nie zdążyłam zrobić zdjęć tego wystroju, dlatego odwołuję Was do własnych wyobraźni. :) 


_________________________________________________________________________________
Dzisiejszy post jest ostatnim przed Świętami Bożego Narodzenia, dlatego wszystkim blogerkom/blogerom i czytelnikom z całego serca życzę wesołych, spokojnych Świąt, spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół, dużo zdrowia, miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, abyście się nie bali dążyć do celu, bo "kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana", a więc też dużo toastów, nie tylko w Sylwestra! - Najlepsze życzenia przesyła Asia. :*


17 komentarze:

  1. Super przystrojony pokój, życzę wesołych świąt :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wzajemnie Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  2. Twoja pościel jest obłędna . ♥ ;O
    Obs ?? Daj znać u mnie :)

    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koc i poszewki na poduszki :)

    Co powiesz na wspólną obserwację daj znać u mnie na blogu ;)
    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie twój pokój wygląda, ja nie mam talentu do takiego ozdabiania wnętrz i dla mnie liczy się funkcjonalność. Zazdroszczę. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też bym wolała mieć "funkcjonalny" pokój w minimalistycznym stylu, ale mam taki jaki mam i muszę kombinować w tym kierunku co już był zaaranżowany wcześniej :)
      i bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Cudownie udekorowany pokój, podoba mi się ten patent z tymi kartkami od rodziny, o których pisałaś. Ja mam tylko lampki choinkowe powieszone nad biurkiem, powiesiłam je dopiero wczoraj :) Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A lampki choinkowe też spokojnie można do tego wykorzystać :)

      Usuń
  6. Cudna pościel, uwielbiam takie! Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuje :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :)Bardzo podoba mi się ta pościel. Obserwuje i licze na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :)
    Ja obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja kocham takie bożonarodzeniowe dekoracje!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.