Prezent od Under Twenty

W ostatnim czasie na profilu Under Twenty, na portalu Instagram, był organizowany konkurs, w którym można było wygrać ciekawe nagrody. Szczęście uśmiechnęło się do mnie i zdobyłam jedną z nich. Był to pierwszy konkurs oceniany przez komisję (a nie jak w wielu przypadkach - losowanie) i pierwszy takiego typu konkurs, w którym wzięłam udział. Ze względu na dobrą passę postanowiłam wziąć udział w kolejnym konkursie związanym z kosmetykami i również wygrałam, ale o nim innym razem.
Dlaczego piszę o tym w pierwszym poście (nie licząc powitalnego)? Wygraną w konkursie był zestaw kosmetyków ww. marki. Chciałabym podzielić się z Wami moimi odczuciami na temat wygranej i opisać krótko każdy kosmetyk z osobna. 
Zapewne zauważyłyście, że tematyką bloga będą kosmetyki, jednak to nie wszystko. Nie chciałabym ograniczać się tylko do tej kategorii, ale też poruszać wszystkie inne tematy, które mnie inspirują. Mam nadzieję, że inspiracja, którą Wam przekażę nie skończy się na mnie, lecz znajdzie się ktoś, kto będzie chciał czerpać moje pomysły, dzięki czemu będę wiedziała, że pisanie dla Was ma sens i warto to kontynuować.
Nie przedłużając, przechodzę do sedna:


Zawartość nagrody zapakowana została w pudełko ozdobne, które idealnie będzie prezentować się pod choinką (wykorzystam je raz jeszcze).


W środku znalazłam pięć rzeczy.



1) Multi Cleanser 5in1
Jest to żel, który ma pięć właściwości i może być stosowany w zależności od potrzeb. To świetne rozwiązanie dla osób, które lubią minimalizm, albo mają problemy ze znalezieniem miejsca w szafkach dla kolejnych kosmetyków. Dzięki pięciu właściwościom w jednej tubce zamknięty jest: żel micelarny do mycia twarzy, żel do demakijażu oczu i twarzy, peelingujący żel do masażu, maseczka do twarzy oraz oczyszczające serum na dekolt i plecy. Oczywiście produkt, który ma aż tyle zastosowań nie może być wydajny w stu procentach w każdym z nich. Jeśli chodzi o radzenie sobie z trądzikiem, nie mogę powiedzieć czy się sprawdza, gdyż osobiście nie miałam z tym nigdy problemu. U mnie produkt sprawdził się jako żel micelarny, do demakijażu i serum. Nie jestem przekonana do niego jako żel do masażu, miałam kiedyś produkt tej marki, który był do tego przeznaczony i miał zupełnie inną konsystencję. Był gęsty, a drobinki wyraźnie wyczuwalne. Podsumowując - produkt nadaje się głównie do oczyszczania twarzy (dekoltu), przy czym pięknie pachnie. Jeśli wolicie zmywać makijaż żelem zamiast płynu, to warto nabyć Multi Cleanser.

2) Płyn Micelarny
Limitowana edycja płynu micelarnego - różnicą między standardową wersją a tą, jest chyba tylko szata graficzna (zaprojektowana przez jedną z youtuberek). Używam go każdego dnia do zmywania makijażu. Radzi sobie doskonale i co najważniejsze dla mnie - nie podrażnia oczu, a mam z tym dość duży problem. 

3) Aktywny Krem Chłodzący Na Noc
Kremu używam do innych celów niż jest przeznaczony. Korzystam z niego, kiedy moja twarz jest przesuszona - do nawilżenia lub nakładam na krostki, które pojawiają się w przypadku przeziębienia. W tym zastosowaniu sprawdza się całkiem nieźle i chyba musi się sprawdzać, skoro miałam już kilka opakowań i chętnie do niego wracam. 

4) Aktywna Maseczka Wygładzająca Ślady Potrądzikowe
O tym produkcie nic nie mogę niestety powiedzieć. Nigdy nie czułam potrzeby korzystania z żadnych maseczek, a na pewno już nie wygładzających ślady potrądzikowe. Nie sądzę, żebym je wypróbowała, na pewno oddam komuś, komu mogą się przydać. I mam nadzieję, że faktycznie pomogą wygładzić twarz. 



_________________________________________________________________________________
Ze względu na to, że to mój pierwszy wpis i pierwsza przygoda z blogiem, proszę o komentarze czy podoba się forma mojego pisania, co zmienić, a co zostawić. Mile widziane podpowiedzi. Mam nadzieję, że nie będziecie bardzo krytyczni. :)



6 komentarze:

  1. Gratulację, bardzo fajna sprawa :D
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I nie tylko za te gratulacje, ale też za odwiedziny i pozostawienie komentarza. :) To dla mnie dużo znaczy. :D

      Usuń
  2. ale piękne pudełeczko i fenomenalna zawartość ;) gratuluję ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i już wchodzę na Twojego bloga, żeby Cię poznać. :)

      Usuń
  3. Gratulacje, super zawartość!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się bardzo podoba :) Ja też dopiero zaczęłam więc jeśli chcesz to zapraszam :)
    Barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ!
* Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga - chętnie go odwiedzę!
* Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę!

UWAGA! Wszystkie prawa zastrzeżone! Zdjęcia zamieszczane na blogu są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania bez mojej zgody. Wszystkie przypadki kradzieży zdjęć i umieszczanie ich na innych portalach a zwłaszcza podszywanie się pod moją osobę będą zgłaszane.

Obsługiwane przez usługę Blogger.